Świątecznie


Zrobiło się świątecznie, szkoda tylko, że za oknem szaleje wichura i pada średnio co pół godziny, ale na to nic nie poradzimy, więc nie ma co marudzić. U mnie już jaja pomalowane, sernik prawie gotowy, a ciasto czekoladowe właśnie trafiło do piekarnika, a jak Wasze przygotowania?

W tym roku otrzymałam 3 kartki Wielkanocne, a jedną sprezentowałam sobie sama :)

Króliczki przybyły z Australii od Elizabeth, kurczak w skorupce jest od Darka (Filolog), koszyczek od Marcina (romanek), a wiosenne kwiatki są własne ;) Dziękuję wszystkim za piękne pocztówki :*

Na koniec życzę Wam wszystkim ciepłych i pełnych radości  Świąt Wielkiej Nocy! 
Wishing you a very Happy Easter!

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt oraz bardzo mokrego Śmigusa Dyngusa!
    Dziękuje bardzo za pocztówkę wielkanocną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po bardzo śnieżnym poranku, nie wiem, czy będzie on taki mokry, ale na pewno bardzo zimny :P
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. ¡Hi! I just have known your blog and I follow u now. I hope u can visit mine and follow me back.
    Kisses ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! Happy Easter from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki, a Tobie życzę Wesołych Świąt i Mokrego Śmigusa Dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda już po świętach, ale mam nadzieję, że były udane i słoneczne :)
    Ja w tym roku nie wysyłałam wielkanocnych kartek. Dopiero na Boże Narodzenie będę wysyłała :)
    Kartki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger