178 . - 181. Polska, Włochy, Irlandia, Malezja


Witajcie w niedzielny poranek!
Dziś zabiorę Was w podróż po kolejnych 4 krajach, z których otrzymałam pocztówki. Na początek zatrzymamy się w Polsce i odwiedzimy miasto, które leży u ujścia Motławy, czyli nasz rodzimy Gdańsk. Następnie udamy się do Włoch, a konkretnie do Rzymu, aby zobaczyć pewne "schody", następnie przywita nas Zielona Wyspa i County Kerry, a na koniec Azja i pocztówka z Ambasady RP w Kuala Lumpur.
Let's go!

Gdański Żuraw nad Motławą - urodzinowa kartka niespodziewajka od Darka (Filolog). Dziękuję jeszcze raz :)
Schody Hiszpańskie, które odwiedziłam w 2009 roku, ale pocztówki żadnej nie posiadałam do tej pory, są jeszcze jednym prezentem od Darka.
Widok Wysp Blasket ze Slea Head (przylądek), który znajduje się na Półwyspie Dingle w hrabstwie Kerry. Jest najbardziej wysuniętym na zachód punktem Irlandii i drugim po Przylądku Świętego Wincentego (pocztówkę z tego miejsca, możecie obejrzeć tu - Cabo de Sao Vicente) w Europie. - Pocztówkę otrzymałam od Agaty (Pasażerka), z jej ostatniej podróży 💜
Petronas Towers - bliźniacze wieże w Kuala Lumpur, stolicy Malezji, o wysokości 452 metrów, jedne z najwyższych budowli świata. Zachowują one tytuł najwyższych bliźniaczych wież świata. 

To już koniec na dziś. Życzę miłej niedzieli!

9 komentarzy:

  1. A to ciekawy zbieg okoliczności, że trafiłem w pocztówki z miejsc, w których już byłaś:)
    A z Slea Head też mam pocztówkę, ale wysłaną z Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły ten zbieg okoliczności zaistniał :) Dziękuję Ci raz jeszcze.

      Usuń
  2. Piękne pocztówki, ale najbardziej podoba mi się ta z Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pocztówki są piękne! Ale najbardziej podoba mi się karteczka z Irlandii :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie rozpoczynające post tak mi się podoba, że mogłaby powstać z niego osobna pocztówka multiview :D. Miło patrzy się na Gdańsk, teraz w tle widać jeszcze nowo powstałe Muzeum II Wojny Światowej, do którego planuję się wybrać niebawem - na pewno nie w weekend, bo wiadomo - tłumy :D.
    Rzym jest na mojej liście podróżniczej, tak samo jak Irlandia, która urzekła mnie tą kartką :). Malezja prezentuje się fantastycznie, uwielbiam widokówki z tej serii! Muszę w końcu przekopać moje pudła z pocztówkami i je posegregować, tam na pewno znajdę przynajmniej dwie kartki z tego kraju :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, całkiem ładnie komponują się te widoczki razem :) Te muzeum też chętnie odwiedzę, jeśli uda mi się kiedyś wyrwać do Gdańska. Tych krajów do odwiedzenia na naszych listach przypuszczam, że jest już tyle, że nie mam pojecia, kiedy uda nam sie je zobaczyć :P Tak, ta Malezyjska seria jest świetna. Musisz koniecznie pokazać swoje zdobycze :)

      Usuń
  5. Piękna kartki, aż ciężko wybrać tę najładniejszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w tym zbiorze nie ma najładniejszej, każda podoba mi się w tym samym stopniu :)

      Usuń
  6. Ups, wszystkie pocztówki przypadły mi do gustu. Ba! Nawet bardzo mi się podobają. Gdańsk jest magiczny, Rzym uroczy, Irlandia bajeczna, a Malezja robi wrażenie. Mam pocztówki z tymi wieżami i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger