15 komentarzy:

  1. Moje pocztówkowe przygody z Macedonią były jedną wielką porażką, ale pocztówka w końcu do mnie dotarła. Nie jest ona zbyt szałowa i przedstawia jakąś rzeczkę czy jezioro właśnie w Strudze (czy tak to się odmienia w ogóle? :D). Podoba mi się architektura na pierwszej pocztówce, ale jeśli chodzi o widok to wybrałabym tę z Ohrid. Pojedynczy widok, wiadomo :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gust co do pocztówek mamy prawie identyczny, ponieważ myślę tak samo, na pierwszej ładna architektura, a widoczek Ohrid jako single jest bardzo ładny ;) Cieszę sie, ze w końcu otrzymałaś kartkę ;) W Strudze jak najbardziej mi pasuje :D

      Usuń
  2. Ładne pocztówki. Chciałabym kiedyś spędzić wakacje w Macedonii. Jest tam tak pięknie. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię na konkurs u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowego kraju! Najbardziej podoba mi się 3 pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego kraju w kolekcji :-) Dla mnie najładniejsza jest karteczka nr 3 i chyba nie jestem z tym odosobniona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi również ta kartka najbardziej przypadła do gustu ;)

      Usuń
  5. oczywiście nie wyróżnię się - również najbardziej podoba mi się trzecia pocztówka chociaż tak po prawdzie to nie oddaje zupełnie uroku Ochrydy. za to pocztówka ze Skopje chyba najlepiej oddaje atmosferę miasta spośród wszystkich, które dostałaś.

    w Macedonii byłam już dobrych kilka lat temu, ale zdecydowanie chcę tam wrócić, właśnie dla takich widoków jak na tej pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu zwróciłam uwagę właśnie na te budynki, bardzo mi się spodobały :) Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś ponownie tam pojechać :)

      Usuń
  6. Widok Ohrid z lotu ptaka jak z bajki:) Gratuluję nowego kraju!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale widoki :)! Gratuluję tych wspaniałych kartek w kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i ciekawe widoki, masz rację :) Dziękuję.

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger