piątek, 13 stycznia 2017

157. - 159. Germany

1. 
Roth – miasto powiatowe w Niemczech, w kraju związkowym Bawaria. Siedziba powiatu Roth. Leży ok. 25 km na południe od Norymbergi / Roth is a town in Bavaria, Germany, the capital of the district Roth. It is located about 25 km south of Nuremberg.


2.
Cytat z pocztówki: 'Kto ma w swoim sercu pokój, ten znajdzie go i dla innych' / Quote of the postcards: Who is peace in the heart, will find it also for others.


3.
Katedra w Kolonii, Ren i Most Hohenzollernów w Kolonii w Niemczech / Cologne Cathedral, Rhine River and Hohenzollern Bridge in Cologne, Germany

11 komentarzy :

  1. trzecia pocztówka najładniejsza, wiadomo, ale - o dziwo - podoba mi się nawet też ta pierwsza. jak na multi jest całkiem estetyczna i całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, wiadomo i mi również podoba się ta multi, choć to multi, których za bardzo nie lubię, ale jak widać, niektóre z nich są całkiem przystępne ;)

      Usuń
  2. Mam dokładnie taką samą pocztówkę z Kolonii :) Też najbardziej mi się podoba ze wszystkich bo po prostu lubię nocne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero drugi raz zdarzyło się, że ktoś z blogowiczów ma taką samą zagraniczną kartkę jak ja, widać jak dużo różnorodnych pocztówek jest na świecie, że rzadko się powtarzają ;)

      Usuń
  3. Nocny widok jak dla mnie nr 1, potem multi :-) Generalnie lubię niemieckie karteczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz? Ja w większości, właśnie niemieckich nie bardzo lubię, choć są wyjątki.

      Usuń
  4. Pierwsza pocztówka jest w moim typie. O i ściany budynków w stylu muru pruskiego. Takie same widziałem w Getyndze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również właśnie ten mur pruski przypadł do gustu, lubię takie budynki i na pocztówkach prezentują się bardzo ładnie :)

      Usuń
  5. Kolonia zwycięża w moim prywatnym rankingu :D Jest piękny ten nocny widok. Na pierwszej kartce podoba mi się architektura. Taka spokojna, ale ładna miejscowość. Mam tyle niemieckich kartek, ale... nie wiem kiedy je pokażę na blogu :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie się postarać i pokazać nam swoje niemieckie zbiory :)

      Usuń
  6. Kartki są świetne, a najbardziej podobają mi się pierwsza i ostatnia :). Roth ma coś w sobie, myślę, że czułabym się tam świetnie ;d. Kolonia za to jest mega zjawiskowa :).

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka