niedziela, 11 grudnia 2016

Listopadowo - grudniowe przesyłki

1. Jeszcze w listopadzie otrzymałam swoje zamówienie ze Snail Mail Box. Boxik zgrabny, a w środku rzeczy, które przydadzą się każdemu postcrroserowi i penpalowi. Bardzo się cieszę, że w końcu i na naszym rynku pojawiło się coś podobnego, a w tym wszystkim chyba najlepsze jest samo oczekiwanie na boxa i zgadywanie, co tam się znajdzie. Każdy box ma inny temat, a na stronie facebookowej pojawiają się podpowiedzi, najczęściej dość trudne, więc trzeba się nieźle namęczyć, aby wpaść na dobry trop. Pierwszym tematem były GWIAZDY, w szerokim pojęciu tego słowa, co zobaczycie na zdjęciach poniżej.
Co znalazło się w moim boxie?
- 16 pocztówek,
- 4 koperty z różnymi nadrukami,
- naklejki z muszlami i rozgwiazdami,
- naklejki priorytety,
- brokatowa taśma

In November, I received my order from Snail Mail Box. 16 postcards, 4 envelopes with different prints, stickers with shells and starfish, stickers priorities and glitter tape. Boxes are sent all over the world. Here www.snail-mail-box.com you can buy them.




Co myślicie o takim boxie i jak wielu z Was również skusiło się na jego zakup?

2. List, pocztówka i naklejki ze świątecznymi zwierzakami od nowej penpalki Marii :) Widzicie te cudne znaczki?

The letter, postcard and stickers with Christmas pet from my new penpal Maria :) You see these wonderful stamps?


3.  Nagroda, którą udało mi się zdobyć w konkursie Mikołajkowym zorganizowanym przez Pen Pals Community Poland oraz Postallove. Bardzo dziękuję raz jeszcze, za cudną niespodziankę :)

Prize in a competition on Facebook :)





Miłego i pogodnego tygodnia! / Have a nice and sunny week!

7 komentarzy :

  1. Ciekawe pocztówki i inne "skarby" otrzymałaś :) Ta ze smutnym misiem jest świetna! Nie widziałem tych znaczków, ale już dawno nic nie otrzymałem z USA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lots of lovely items in this post! I need to go shopping now. :) Glad you liked the mail from me. There is more heading your way.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu świętami u Ciebie zapachniało! :D Tyyyyle kartek o tej tematyce. Akurat dziś i u mnie (w końcu) pojawią się świąteczne kartki. Co do boxa to jest fantastyczny i żałuję, że nie ma mnie w Polsce, bo pewnie bym się skusiła. Jest tani jak na to, co znajdziemy w środku. Kartki świetne, wszystkie i w ogóle te inne gadżety również. Super, że w końcu ktoś pomyślał o tych, którzy lubią pocztówki.
    Co do listu od Marii to znaczki rzeczywiście bardzo ładne. Ale mnie urzekła ta piórkowa pocztówka. Mam słabość do piórkowych motywów :)
    Gratuluję wygranej w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu światecznie, na blogu świątecznie, a tu jeszcze prawie tydzień do świąt ;) Czy Ty Kinga wiesz, że tego boxa można również zamówić będąc za granicą? Piórka powiadasz? Trzeba zapamiętać ;)

      Usuń
  4. Ale świetne przesyłki :D! Snail Mail Box też otrzymałam, o czym już wiesz z mojego bloga :P. A postallówki w większości mam te same, z tą różnicą jedynie, że nie wygrałam, a zamówiłam już z zapasem na następny rok haha :D.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka