8 komentarzy:

  1. Widok z drugiej pocztówki <3 Wow! Przepiękny. Chciałabym się tam znaleźć. W ogóle ten strumyczek z pierwszej pocztówki też przypadł mi do gustu. Chyba dlatego, że lubię wodę. Trzecia kartka jest taka tajemnicza. Tak sobie myślę, że chyba nie mam żadnej kartki z Tasmanii. Kiedyś się z kimś wymieniałam, ale ostatecznie nie dotarła do mnie przesyłka od tej osoby...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga pocztówka, jak widzę zbiera najwięcej punktów, ale rzeczywiście widok na niej jest cudowny. To smutne, gdy jakaś przesyłka nie dociera, bardzo tego nie lubię, chyba jak każdy.

      Usuń
  2. Druga pocztówka jest cudowna! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to naprawdę cudowny widok :)

      Usuń
  3. Widok Hobart świetny! Taki magiczny i tajemniczy. W swojej kolekcji posiadam kilka pocztówek z Tasmanii, otrzymane od mojej penpalki z tej wyspy: http://theworldofpostcards.blogspot.com/2014/08/Tasmania.html
    U mnie z PC są zawsze udane swapy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo i u mnie 100% udanych swapów :) Lecę obejrzeć Twoje pocztówki.

      Usuń
  4. gdyby na ostatniej kartce znajdował się napis "Tasmania" to pocztówka wygrywałaby w przedbiegach a tak jednak również na pierwszym miejscu stawiam kartkę numer 2. Tasmanii w swojej kolekcji nie mam (więc kartek uprzejmie zazdroszczę) chociaż chyba kiedyś z kimś się wymieniałam i nic do mnie nie dotarło. ale może kiedyś jednak się uda i też będę miała takie cudeńko w swojej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda, życzę Ci takich, albo jeszcze ładniejszych tasmańskich pocztówek. Świetnie, że wróciłaś ;)

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger