143. Guatemala

Te 2 cudne pocztówki otrzymałam od Evy, która jest konsulem honorowym w Gwatemali. Dzięki temu moja kolekcja wzbogaciła się o nowy kraj :)

2 beautiful postcards from Eva. New country in my collection :)

Antigua. Łuk Santa Catalina. W tle wulkan de Agua. / Antigua. Santa Catalina Arch. In the background the volcano de Agua. 

Jezioro Atitlán. Położone w kraterze, otoczone przez przez trzy wulkany: San Pedro, Tolimán, Atitlán. / Lake Atitlán. Located in the crater, surrounded by three volcanoes: San Pedro, Tolimán, Atitlán.

7 komentarzy:

  1. Piękne krajobrazy i ciekawa architektura. Z tego kraju jeszcze nic nie mam, ale otrzymałem pocztówkę PC z sąsiedniego Hondurasu wysłana z USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kartki również zostały wysłane z USA, ponieważ Eva jechała do domu i napisała, że wysyłając stamtąd będzie większe prawdopodobieństwo, że dotrą ;)

      Usuń
  2. Piękne! Ten kraj jeszcze nie zagościł w mojej skrzynce. Za to mam ten sam co Darek. Moja pocztówka przedstawia Honduras i z niego została wysłana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć tego Hondurasu :)

      Usuń
  3. Przepiękne są te pocztówki i bardzo Ci ich zazdroszczę, przyznaję :P Pierwszy widok kojarzę, ponieważ miałam go kiedyś nawet na tapecie w telefonie. Jest wspaniały i idealnie nadaje się na pocztówkę. Druga kartka jest ciekawa, pokazuje takie codzienne życie, a zdecydowanie lubię ten typ pocztówek. No i przesyłka od pani konsul! Brzmi intrygująco, gratuluję. Oczywiście nie muszę dodawać, że nie posiadam jeszcze widokówek z tego kraju, prawda? :) Mam jednak pocztówki z sąsiadujących krajów. Z Meksyku oraz z Hondurasu, więc to pewne pocieszenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie posiadam jeszcze nic z Meksyku i Hondurasu, więc Tobie zazdroszczę tych dwóch krajów :D Mam podobnie, również lubię kartki, które ukazują życie i ludzi z poszczególnych zakątków świata.

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger