130. Stockholm

Pocztówkę otrzymałam od Moni z bloga www.kartkinaswiat.blogspot.com. Dziękuję ślicznie, już Ci to mówiłam, ale raz jeszcze napisze, że kartka trafiona w punkt. Jest idealna! Piękny widok, zachód słońca, ramka i napis. Czego chcieć więcej :)

Postcard from my friend Monia. It's perfect! Beautiful view and sunset. I love these cards :)



Södermalm często skracane do "Söder" (oznacza: "południe"), to dzielnica i wyspa w centrum Sztokholmu.

Södermalm, often shortened to "Söder" (Swedish for "south"), is a district and island in central Stockholm.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna pocztówka. Również lubię takie klimaty. :) Cudowny zachód słońca, aż mi się ciepło od samego patrzenia robi. Pozdrawiam, letters-to-danka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za piękna pocztówka! Te kolory i w ogóle sam widok na niej, wow. Jest wspaniała, idealna i w ogóle chyba bym mogła na nią godzinami patrzeć :D Nie mam chyba żadnej kartki prezentującej tę stolicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu wiemy, ze podobają się nam podobne pocztówki, więc spodziewałam się, że i ta przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Jezu jakaż cudowna pocztówka <3! Normalnie mogłabym na nią patrzeć i patrzeć i by mi się nie znudziło :D. Chciałabym zobaczyć osobiście Sztokholm, mam nadzieję, że na przestrzeni roku mi się to uda :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie z tym patrzeniem :D Również chętnie zobaczyłabym Sztokholm, po 2-tygodniowym pobycie na południu Szwecji polubiłam ten kraj i jego bardzo miłych mieszkańców :)

      Usuń
    2. Co za zbieg okoliczności:) Ja również byłem na południu Szwecji, ale trochę dłużej: Ystad, Trelleborg i Malmo. A o Sztokholmie czytałem kilka książek i chciałbym to wszystko zobaczyć na żywo i skonfrontować.

      Usuń
    3. Niedaleko Malmo przejeżdżałam - tym długaśnym mostem. Ja byłam w Kristianstad i w jego okolicy. Ystad oczywiscie kojarzę ze Szweckich kryminałów ;)

      Usuń
  4. Kartka piękna, te kolory na niej takie ciepłe. Chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stockholm looks like a beautiful city to visit. Maybe I'll get there one day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I hope that someday you visit this city.

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger