126. Florida

Kolejna prywatna wymiana przez stronę postcrossing.com, dzięki czemu moja kolekcja stanów USA powiększa się o kolejny i jest ich już 12, a do pokazania mam jeszcze kilka ;)  Janet pisze, że mieszka na Florydzie, gdzie przez 265 dni w roku jest słonecznie, dlatego jest nazywana 'słonecznym stanem'.

Another private exchange by the website postcrossing.com, so my collection of states of the United States is growing and there are now 12 and to show I still have a few. Janet writes that lives in Florida, where it is sunny 265 days a year, that's why it's called the 'Sunshine State'.




Floryda - stan na południowym wschodzie Stanów Zjednoczonych, na półwyspie Floryda, który od zachodu otoczony jest wodami Zatoki Meksykańskiej, a na wschodzie Oceanu Atlantyckiego. Oferuje turystom ją odwiedzającym, mnóstwo atrakcji: 1400 km wspaniałych plaż, ponad 30 tysięcy jezior, pola golfowe, korty tenisowe, liczne restauracje, kluby, dyskoteki, teatry oraz niezwykłą, beztroską atmosferę. Ci, którzy uwielbiają kąpiele słoneczne, znajdą tu plaże, które mają swoją "specjalizację", np. Pelican Island to plaża, na której organizuje się pikniki, a na Hobie Beach panują doskonałe warunki do uprawiania windsurfingu. Na południu Florydy plażowanie właściwie jest możliwe przez cały rok, gdyż temperatura wody nie spada poniżej 20 stopni, a powietrza poniżej 24. Floryda jednak to nie tylko plaże, ale znacznie więcej.

Co warto zobaczyć:
  • Key West
  • Everglades
  • Przylądek Canaveral
  • Universal Studios
  • Miami
  • Muzeum Thomasa Edisona w Fort Myers
*****

Troszkę urozmaiciłam wygląd bloga, dodając nowy baner i swoje zdjęcie. Mam nadzieję, że wyszło to tylko na dobre i wygląda przyjemnie dla oka. Pracuje również nad dwoma nowymi zakładkami, które mam nadzieję uda mi się dodać w najbliższych dniach. Na dziś tyle.
Pa! 

5 komentarzy:

  1. Właśnie takie wyobrażenie mam o Florydzie. Woda, palmy, wspaniałe zachody słońca. Twoja pocztówka idealnie to oddaje. Podoba mi się :) Mam już kartkę z tego stanu, jeśli dobrze pamiętam to prezentuje Miami. Sporo masz już tych stanów! Też chciałabym zebrać wszystkie, ale obecnie idzie to zdecydowanie słabo... nie wiem nawet ile stanów już posiadam, ale pamiętam, że pierwszym jaki otrzymałam była albo Kalifornia albo Alaska :) Trzymam kciuki za zebranie całej kolekcji! :)
    Zdjęcie jak najbardziej na plus! Nowy baner z sówką jest uroczy. Uwielbiam te zwierzaki i ich motyw w różnych miejscach typu torby, koszulki, itd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że odkąd w serii Harry Potter pojawiły się sowy przynoszące listy, to stały się bardzo popularne :) Tobie również życzę zebrania całej kolekcji stanów US ;)

      Usuń
  2. Baner jest cudowny! Zazdroszczę mieszkańcom Florydy mnóstwa słonecznych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zazdroszczę, choć nie jestem zwolennikiem wysokich temperatur, to jednak mój organizm lepiej czuje się, gdy jest gorąco (nie boli mnie głowa i nie jestem senna). Dziękuję, starałam się jak mogłam, aby baner tu pasował :)

      Usuń
  3. jak by się tam teraz chciało być w taką zimna pogodę za oknem..

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger