czwartek, 26 maja 2016

113. i 114. Londyn

Witajcie!

Pierwszą pocztówkę otrzymałam od Pasażerki z bloga www.pasazerkowy.blogspot.com. Dziękuję raz jeszcze ;) Mamy tu budynki Parlamentu i oczywiście Wielkiego Bena.


Najładniejszy znaczek z UK jaki otrzymałam :)

Drugą i ostatnią na dziś kartkę dostałam od Ewy mojej nauczycielki angielskiego z gimnazjum. Co tu mamy? Napiszę, ponieważ nie wiem, czy po dodaniu posta napisy pod obrazkami będą dostatecznie czytelne. Zacznę od lewego górnego rogu i pójdę w prawo:
  • The Goring Hotel
  • Queen's Birthday Parade on Horseguards
  • Buckingham Palace
  • Fortnum & Mason
  • London Bus
  • Tower of London
  • Tower Bridge
  • Shopping in Knightsbridg
  • Carnaby Street
  • Palace of Westminster & House's Parliament
  • Liberty Department Store
  • St Katharine Docks



Na koniec jeszcze cytat, który znajduje się na tej pocztówce:


Pa! Życzę Wam miłego i pogodnego długiego weekendu :)

11 komentarzy :

  1. Świetny znaczek w tej pierwszej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba znaczki bardzo mi się podobają. Choć ten z Big Benem widzę po raz pierwszy w życiu, ten świąteczny już kiedyś widziałam. Pierwsza kartka bardzo ładna, druga niekoniecznie w moim guście, ale w sumie super, że obiekty są podpisane, a nie człowiek zastanawia się, co to takiego :)
    Również życzę miłego długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć z lekkim opóźnieniem ;)

      Usuń
  3. Kartka od Agaty wymiata! Jest przepiękna. Co do znaczków - oba są fajne, ale serce bije chyba bardziej dla pierwszego :) Udanego weekendu <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem okazję zobaczyć wszystkie te miejsca będąc w Londynie. Ze znanych obiektów brakuje muzeum Sherlocka Holmesa oraz Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud. Znaczki rzeczywiście interesujące, nie typowe z królową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś odwiedzić Londyn i zobaczyć te miejsca, o których tylko czytam, lub widzę w tv. Jak na razie z UK byłam tylko w Szkocji i Irlandii Północnej. Wielki plus za znaczki nie z królową ;)

      Usuń
  5. miałam kiedyś kartki z Londynu , przywiozłam je sobie, a siostra zostawiła je w szkole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie przykre, ale teraz możesz zdobyć nowe, jest mnóstwo pięknych kartek z Londynu ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie byłam w Londynie a w sumie bardzo chciałabym pojechać :) Znaczki na obydwu kartkach są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również chętnie odwiedziła bym Londyn, niby większość zabytków zna się z tv, internetu czy książek, ale nie ma to jak zobaczyć wszystko na własne oczy ;) Życzę Nam wycieczki do Londynu :D

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka