97. Pozdrowienia z Białowieży

Obie pocztówki otrzymałam od Darka z bloga: www.theworldofpostcards.blogspot.com , na który serdecznie zapraszam. Darku przepraszam zawcześniejszą pomyłkę. Na kartkach znalazły się również piękne stare znaczki.

Co tu mamy: Rynek Kościuszki, fontanna i późnobarokowy ratusz z lat 1745-61, obecnie Muzeum Okręgowe, a poniżej barokowy Pałac Branickich z lat 1745-61, obecnie Akademia Medyczna.



Żubrzyków i rezydentów Puszczy Białowieskiej chyba nikomu nie muszę przedstawiać ;)



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pocztówki, ale to z forum to wiadomo :) Żubry ładnie się prezentują! Śliczna pierwsza pocztówka z nocnym widokiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że pocztówki i znaczki Ci się podobają:) Ale ja z tym forum nie mam nic wspólnego, musiałaś mnie pomylić z kimś innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Darku! Ależ gafę walnęłam, już poprawiam. Chyba za dużo pocztówek, muszę przystopować ;) Oczywiście, że piękne pocztówki są od Ciebie.

      Usuń
    2. Nie ma za co:) Każdy może się pomylić.

      Usuń
  3. Żuberkowa kartka jest świetna :) Ciekawe są też te stare znaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają pocztówki, szczególnie ta z żubrami :)! Pocztówki od Darka jak zwykle czadowe :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się pochwalić, że w mojej kolekcji również znajduje się ta kartka z nocnym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pocztówki, Białowieżą Polska może się szczycić to ostatnie pasmo prastarej puszczy, która obrastała naszą stara Europę , piękne pocztówki a do bloga Darka zaraz zajrzę z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga pocztówka jest świetna :) W Bieszczadach też są żubry, muszę koniecznie kiedyś się wybrać i je zobaczyć ;) a jakie świetne znaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne znaczki, pierwszy raz wszystkie widzę, ale po raz kolejny przekonuję się, że nasza polska filatelistyka ma się bardzo dobrze :)
    same pocztówki również świetne, tę pierwszą chyba mam a ta druga mnie rozczula... żubry mnie zawsze rozczulają, nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne znaczki, wyglądają świetnie :D Ach ta żuberkowa pocztówka! Widziałam kiedyś z bliska te zwierzęta i na żywo też świetnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, znaczki są świetne :) Nawet nie wiedziałam, że takie kiedyś istniały ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger