Paryż

Pocztówkę z Paryża otrzymałam w przerwie między Bożym Narodzeniem, a Sylwestrem. Została wrzucona do skrzynki 26 grudnia, stempel na pocztówce pokazuje 28 grudnia, a doszła już 30, więc bardzo szybko. Dostałam ją z wymiany na fb od Maria. Od jakiegoś czasu wrzucał kartki z tej serii na jednej z grup pocztówkowych, podobały mi się, ale czekałam na tą, która spodoba mi sie najbardziej i padło właśnie na tą. To pierwsza kartka z Francji - ostatnio dostaję dość sporo pocztówek z nowych państw i bardzo sie cieszę, bo miałam taki okres, że na zmianę dostawałam z Niemiec, Rosji i Holandii.

Dlaczego spodobała mi się właśnie ta? Ponieważ ukazuje jakby nie patrzył symbol Francji czyli Wieżę Eiffla, ale jest nieco inna niż większość pocztówek. Kadr jest nieco z boku, ukazuje piękny zachód słońca, a zachody bardzo lubię i jest w śnieżnej scenerii. Bardzo podoba mi się również ciekawy napis PARIS z A przerobionym na Wieżę Eiffla.

Mario był dość rozmowny gdy dobijalismy targu, wysłał mi filmik ze spaceru po Paryżu, bo akurat tam był, a po 15 minutach dostałam kolejny filmik, pokazujący jak wrzuca do skrzynki już zaadresowaną do mnie kartkę. Napisał, że miał pocztówki przy sobie i akurat przechodził obok skrzynki, to wypisał ;)

Już więcej nie nawijam, tylko pokazuję pocztówkę. Miłego weekendu Wam życzę!


9 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka. Wieża Eiffla zawsze ładnie się prezentuje na kartkach. Mam tylko jedną kartkę z Wieżą, ale niestety przyszła do mnie z ...Chin :(
    Szkoda że kartki z Polski tak szybko nie przemieszczają się po świecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka, a to "a" stylizowane na wieżę prezentuje się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówka adekwatna do pory roku :) Również bardzo mi się podoba! "A" stylizowane na wieżę to jest odjechany pomysł, bardzo mnie to zaciekawiło! Lubię rozmawiać z ludźmi z innych krajów, jak wysyłają zdjęcia lub filmy ze swoich miast to czuję się jakbym się tam przenosiła :)
    Tobie również miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybciej taka pocztówka przychodzi zza granicy niż wysłana w Polsce do tego samego miasta, w którym została wrzucona :D haha :D Takie uroki PP :)
    Sama kartka super, choć wolę inne z Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję zobaczyć wieżę na żywo i bardzo się zdziwiłam jej wielkością. Ta pocztówka jest piękna i bardzo podoba mi się jej układ i te wszystkie elementy o których wspominałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemna pocztówka, wieża w tym zimowym wydaniu wygląda naprawdę czarująco (chociaż ona wygląda tak pewnie w każdym wydaniu). fajnie też, że z tak fajną osobą udało Ci się wymienić kartkę. lubię ludzi, któzy nie ograniczają się tylko do wybrania kartki i podania adresu, ale można się od nich też dowiedzieć czegoś więcej o kraju, z którego pochodzą lub miejscu, z którym wysyłają kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocztówka bardzo ładna i podoba mi się w niej to, co Tobie. Mario wydaje się b. sympatycznym postcrosserem :) O filmiku już czytałam na forum, ale ponownie się uśmiechnęłam czytając we wpisie. Takie wymiany cieszą i sprawiają ogromną radość. Tak jak napisała Pasażerka te dodatkowe informacje bardzo wiele dają i sama je wyjątkowo cenię. Teraz jestem w trakcie swapu z chłopakiem z Chile i bardzo sympatyczna wymiana maili nam się nawiązała, chociaż tu trochę bariera językowa, bo jego angielski nie jest najlepszy, choć wystarczy do komunikacji, a mój hiszpański jest na poziomie podstawowym, więc tu też nie zaszaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam aż w pocztówki z ta słynną wieżą, i obie wysłane z Paryża:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pocztówka bardzo ładna, oddająca obecną porę roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger