wtorek, 1 grudnia 2015

Leeds - Anglia

Pocztówka przyszła od Beaty - koleżanki, z którą byłyśmy w tej samej klasie od przedszkola, aż do matury.

Leeds leży w północnej Anglii, w hrabstwie West Yorkshire u podnóża Gór Pennińskich, nad rzeką Aire. Na kartce od lewej widzimy:

  • Civic Hall - Urząd Miejski
  • Statue of The Black Prince - przedstawia Edwarda Woodstock, syna króla Edwarda III. Był on wyjątkowym przywódcą wojskowym, który odniósł wiele zwycięst w bitwach w IV wiecznej Anglii.
  • Town Hall - Ratusz 


6 komentarzy :

  1. na znajomych zawsze można polegać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Też mam przyjaciółkę, z którą znam się bardzo długo :)
    Interesująca pocztówka, podoba mi się to, że zdjęcie na środku przedstawiające Statue of The Black Prince jest większe niż te dwa obok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest mieć osoby, które zawsze pamiętają o nas i naszej pasji :) Kartka nie w moim stylu, ale i tak jest ciekawa :) Jeszcze nie udało mi się odwiedzić Anglii, ale może wkrótce..? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokłądnie, dobrze mieć bliskich, którzy pamiętają o naszych pasjach. ja też zawsze o sobie przypominam w sezonie urlopowym :)
    mnie najbardziej podoba się z kolei zdjęcie ratusza, uwielbiam brytyjską architekturę, jest w niej coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anglią jestem oczarowana więc w sumie nieważne co by to było i tak pewnie, by mi się spodobało. Pocztówki brytyjskie uwielbiam więc i Twoja mi przypadła do gustu. Bardzo ładna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, bardzo długo chodziłyście razem do klasy! Ja najdłużej przez 6 lat miałam znajomą, z którą byłam w jednej klasie, bo w liceum poszłyśmy do innych szkół. Fajnie jest mieć taką osobę, która wysyła nam pocztówki i pamięta o naszym hobby i którą zna się tak długo! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka