USA - North Carolina

3-cia i jak na razie ostatnia z pocztówek stanowych. Poszukiwanie kolejnych w toku. Kartka przyszła od Paris Stankewich, młodej 13-letniej dziewczyny, która umówiła się ze mną na direct swap przez PC.


Te dziwne punkciki, to błyszczący brokat, jakby ktoś nie skojarzył.
Pocztówka została wysłana z Oak Ridge. Niewielkie miasto, nieco ponad 6 tyś mieszkańców. Od 1852 roku działa tam prywatna, koedukacyjna Akademia Wojskowa.

Oprócz kartki wyjątkowe są również znaczki. Janis wymiata. - niestety kiepska jakość.


Życzę miłego wieczoru!

9 komentarzy:

  1. Własnie się tak zastanawiałam czy to brokat... ale później przeczytałam, że tak ;) Nie wiem czemu, ale kompletnie nie lubię brokatowych kartek - gdyby było bez to pewnie by mi się bardzo podobała :)
    Za to znaczki cudne :) Nie mam chyba jeszcze żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba ten brokat ;-) Generalnie karteczka przypadła mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nietypowa i oryginalna pocztówka. Ja również umówiłem się na swap z mieszkanką tego stanu i otrzymałem pocztówkę z Charlotte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie spodobał się znaczek z pingwinkami, jest uroczy. Mam kartkę z tego stanu, także z brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam brokat sam w sobie więc kartka oczywiście jest pikna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie wszystkie znaczki są świetne! a kolejnej zdobyczy do kolekcji gratuluję, chociaż mnie by się bardziej podobała bez tego brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten brokat daje dość ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam amerykańskie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najlepszy jest ten znaczek z bałwankiem! Cudowny! :3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger