piątek, 30 października 2015

Błękitna z Rosji

Jak dotąd nie dostałam jeszcze pocztówki z tak ładnymi kwiatami, jedzeniem i kawą, bo to właśnie kawa króluje na tej pocztówce. Choć wolę dostawać pocztówki, na których są krajobrazy, miasta, ulice, to ta przypadła mi do gustu. Bardzo dobrze komponuje się tu kolor błękitny i do tego kawa - którą lubię i trochę słodkości - które uwielbiam. Jest miła dla oka - o tak po prostu.
To druga pocztówka z PU.

Kartka przyszła z Rosji od Darii 21-letniej studentki Power Engineering Institute, która mieszka w Smoleńsku i pyta, czy kiedykolwiek słyszałam o tej miejscowości... Wolałam nie pisać nic na ten temat w odpowiedzi. Bo i po co...


Przypominam, że dziś ostatni dzień mojego konkursu! O północy upływa termin zgłoszeń. Jeśli jest jeszcze ktoś zainteresowany, to zgłosić się można klikając TU

5 komentarzy :

  1. Śliczna kartka! Uwielbiam takie pocztówki! :) Też bym pewnie nie napisała nic o Smoleńsku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest przyjemnością dla oka.
    Dziwne to pytanie o Smoleńsk, aczkolwiek może wiąże się to z nie skojarzeniem faktów. I ja również bym tego nie skomentowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka prześliczna- a smoleński komentarz... Ech, być może nie każdy interesuje się tym, co się dzieje na świecie, a już tym bardziej tym, co działo się 5 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka nie w moim typie, ale jest niesamowicie urocza i przyjemna dla oka, nie płakałabym gdybym ją znalazła w skrzynce. co do pytania o Smoleńsk to może tylko u nas Smoleńsk nabrał tak ogromnego znaczenia, że pytanie może wydawać się nie na miejscu a dziewczyna raczej nie pamięta już z automatu o wydarzeniu sprzed 5 lat. mam nadzieję, że to po prostu niewiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę pocztówkę w ulubionych i jestem w niej totalnie zakochana! Lubię od czasu do czasu otrzymać pocztówkę prezentującą coś innego niż turystyczny widok, a jedzenie i w ogóle rosyjskie kartki należą do moich ulubionych i mam do nich słabość :)
    Co do Smoleńska to hmm... chyba bym także nic nie napisała.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka