3, 2, 1 Wyniki konkursu!

Mamy dziś piękną słoneczną sobotę, choć jest nieco mroźno, napewno później wybiorę się na długi spacer. Teraz mam dla Was to co tygryski lubią najbardziej, czyli wyniki konkursu :)

Losowanie odbyło się metodą tradycyjną: kartka, nożyczki, długopis. Zgłosiło się 25 osób, więc powstało 25 karteczek.


A tak prezentowała się jakże oryginalna maszyna losująca:


Za sierotkę robiłam ja, gdyż byłam sama w domu, a pies nie był za bardzo zainteresowany kartkami papieru, co innego jakbym wypisała nicki na kawałkach kiełbasy.

A oto osoba, która wygrała: 


Piękne imię, naprawdę :D Gratuluję Asi i proszę, aby skontaktowała się ze mną za pomocą maila: joannapostcards@gmail.com. Na kontakt czekam do poniedziałkowej północy. Bardzo dziękuję tym, którzy wzięli udział w konkursie, tym co zaobserwowali mój blog, a najbardziej tym, którzy zostali na dłużej i odwiedzają mnie częściej.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Asi :)
    Pomysł z kiełbasą jest świetny! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    To z psem pewnie wygrała by osoba, która byłaby zapisana na ostatnim kawałku kiełbasy :D
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award -> http://postcrossinganiszon.blogspot.com/2015/10/poznanie-innych-i-poznanie-siebie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! ;) A kiełbaska rzeczywiście mogła się sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję imienniczce wygranej :)

    Nominowałam cię do liebster blog award: http://pocztowkijoaski.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Asi wygranej! a pomysł z kiełbasą dla psa - świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm.. jak to się stało że konkurs mnie ominął? ;P
    Gratulacje dla zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger