sobota, 27 maja 2017

190 - 191 Włochy / Italy

Cześć!
Jestem już i powoli zacznę nadrabiać zaległości, czyli systematycznie będę wrzucała kartki, a i do zeskanowania zebrało mi się kilka nowości. Pogoda coraz ładniejsza, więc ostatnio więcej przebywam poza domem i naprawdę czasem, po powrocie nie chce mi się nawet siadać do komputera.

Dziś 2 pocztówki z Włoch. Pierwsza z PC, druga z PU.

Wybrzeże Liguryjskie - Zatoka Tigullio / Coast of Liguria - Gulf of Tigullio
Piacenza. Stadion Benedettiego. Baseball - Puchar Świata 2009 / Piacenza. Benedetti Stadium. Baseball World Cup 2009

7 komentarzy :

  1. Zdecydowanie pierwsza kartka bardziej mi się podoba. Marzy mi się taka plaża i woda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza pocztówka wygląda super, najlepiej teleportowałabym się tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza pocztówka jest rewelacyjna :)! O tak, teraz taka piękna pogoda, to trzeba korzystać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie na przekór bardziej podoba się ta druga, lubię takie, które nawiązują tylko do jednego wydarzenia w historii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Today is hot and humid where I live, so the top postcard looks particularly inviting.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza pocztówka przepiękna! uwielbiam kartki w tym kształcie i stylu. kiedy mama pracowała we Włoszech zawsze ją uczulałam, żeby takich dla mnie szukała :) druga z kolei jest ciekawa w swoim połączeniu przeszłości ze współczesnym sportem, ale do pierwszej się jednak nie umywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza pocztówka idealnie nawiązuje do włoskiego lata i jest po prostu piękna. Lubię takie widoki! Wybrzeże Liguryjskie zachęca do odwiedzin :)
    Druga jest na swój sposób interesująca. Zestawienie przeszłości i współczesności i kontrastuje, i się uzupełnia :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka