piątek, 28 kwietnia 2017

186. - 189.


Witajcie!
Ostatnio mało mnie na blogu, ponieważ nie mam na nic siły. Jestem chyba jak roślina, potrzebuję słońca do życia, a ostatnio tylko deszcz i deszcz, szaro i ponuro. Nie pamiętam tak koszmarnego kwietnia, jak obecny. Zdjęcia dzisiejszym pocztówkom udało mi się zrobić w słoneczny poranek, jedyny w ciągu 2 ostatnich tygodni.

Fryburg Bryzgowijski - Niemcy / Freiburg - Germany
Dziękuję Kindze za przemiłą niespodziankę, pocztówka bardzo mi się podoba ❤ Niewiele pocztówek w mojej kolekcji przedstawia uliczki miast, zdecydowana większość, to widoki z góry, dlatego też ta kartka jest jeszcze bardziej wyjątkowa :)
Bangkok - Tajlandia / Thailand
Kolejna pocztówka niespodzianka i do tego moja pierwsza z Tajlandii. Nadawca sam do mnie napisał maila, że chciałby wysłać mi pocztówkę z jednej ze swoich podróży, ponieważ lubi wysyłać kartki, ale nie ma za bardzo komu. Sprawił mi tym ogromną radość, cudowny z niego człowiek, nie sądzicie? / Thank you Jobbo for a beautiful postcard ❤ You made me a great surprise and joy!
Alpy Julijskie - Słowenia / Julian Alps - Slovenia
Tą piękną pocztówkę otrzymałam od Moni :*
Wilder Kaiser - Austria 
Pocztówkę z Tyrolu od Georg'a otrzymałam z PC

5 komentarzy :

  1. Piękne pocztówki z pięknych miejsc 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryburg jest zachwycający, ta biała ramka dodaje uroku :). To samo mogę powiedzieć o Bangkoku. Alpy podobają mi się, ale ta rameczka trochę za szeroka :D. Za to patrząc na Wilder Kaiser mam ochotę rzucić wszystko i po prostu pojechać w góry :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tegoroczna wiosna jest bardzo brzydka :/ Wszystkie pocztówki są za to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tegoroczna wiosna nie zachęca do aktywności. Nawet tu w Niemczech nie ma zbyt wiele słońca. W tamtym roku o tej porze miałam za sobą już kilka rowerowych wycieczek nad jezioro, a w tym jeszcze ani jednej. Strasznie tu wieje prawie codziennie, a słońca też bez szału. Trzymam kciuki, aby ta majowa pogoda była lepsza i dla Ciebie, i dla mnie! :)
    Cieszę się, że kartka do Ciebie dotarła cała i zdrowa. No i że okazała się być takim urozmaiceniem Twojej kolekcji :)
    Pozostałe kartki również bardzo ładne. Najbardziej podobają mi się te z górami - od Moniki i ta z PC. Świetne górskie łańcuchy! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka