168. - 171. Rosja

1. Sankt Petersburg / St. Petersburg

Widok mostu pałacowego i nabrzeża Petersburskiego Uniwersytetu Państwowego z dachu Pałacu Zimowego. / View of the Palace bridge and University Embankment from the roof of the WInter Palace.


2. Moskwa / Moscow

Moskiewski Uniwersytet Państwowy im. M.W. Łomonosowa / Lomonosov Moscow State University
3. Kaliningrad (czyli tuż za miedzą), od Marcina. Dziękuję raz jeszcze :) / Kaliningrad



4. Vladimir

Katedra Wniebowzięcia NMP / Cathedral of the Assumption in the Princess Convent.


5 komentarzy:

  1. Pocztówka z Moskwa jest najpiękniejsza 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza pocztówka najładniejsza:) Dawna nazwa tego miasta - Leningrad brzmiała bardziej po rosyjsku niż obecna holenderska. W Moskwie miałem okazję być kilka razy w ciągu kilku miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak St. Petersburg, jest ładniejszą nazwą ;) Osobiście byłam tylko na przejściu granicznym z Obwodem Kaliningradzkim w Bezledach, na przekazaniu Betlejemskiego Światełka Pokoju rosyjskim skautom.

      Usuń
  3. St. Petersburg wygląda bajecznie *.* Kiedyś uczyłam się wierszyka na rosyjskim na temat powstawania tego miasta :D. Moskwa zaś przypomina mi trochę Warszawę na tym ujęciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dość podobną pocztówkę z Moskwy i przyznaję, że jak nie ciągnie mnie zbytnio do rosyjskich miast, tak ten widok uwielbiam. Takie skąpane miasto prezentuje się bajecznie, co tu dużo mówić. Pocztówka z St.Petersburg również przypadła mi do gustu, podobnie jak kartka z Kaliningradu. Hmm nie mam żadnej kartki z Kaliningradu, a w sumie to niektórzy uważają, że to osobne państwo więc byłoby ciekawie taką posiadać :p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger