160. San Diego

Piękna pocztówka z Kalifornii od Patricii Vu. PU rozpieszcza mnie ładnymi kartkami bardziej, niż to robiło PC, które niestety mam zablokowane ze względu na zbyt wiele expired, ale nie narzekam, bo w sumie dobrze się stało i myślę o stałym przeniesieniu się na PU, a PC będę używać tylko od czasu do czasu i do prywatnych swapów. A jakie Wy macie zdanie na ten temat? Chętnie je poznam. Jeśli ktoś posiada konto i tu i tu, to proszę o opinię :)

Beautiful postcard from California from Patricia Vu. Postcard received by postcardunited.com


Cudne znaczki z Wonder Woman, tylko te straszne pieczątki... / Wonderful stamps with Wonder Woman, but these terrible rubber stamps...

5 komentarzy:

  1. Przepiękna pocztówka :-) Mam konta zarówno na PC jak i na PU. Częściej korzystam z PC. Do PU zraziłam się jakiś czas temu i rzadko kiedy wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówka jest cudowna. Jest tu wszystko to co lubię czyli nocny widok, góry, woda i palmy. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widok - klimat wielkiego miasta na tle wody i gór. Mam także pocztówkę z tego miasta ale z widokiem na Coronado Bridge o długości ponad 3 km.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta pocztówka. Zarówno te kolory, jak i sam widok. I ta woda, i wieżowce, i góry, i palmy, i jachty. Wow! Idealna kartka, co tu dużo mówić :)
    Co do PU i PC to hmm. Kiedy jeszcze wysyłałam kartki regularnie to byłam bardzo zadowolona z PU. Otrzymałam dzięki niemu kilka nowych krajów do kolekcji a do tego miałam wrażenie, że tam bardziej ludzie przykładają się do wysyłania kartek i czytania opisów na profilach. Potem miałam zablokowane konto na PC i nie wysyłałam kartek, bo zbierałam kasę na Hiszpanię. Ostatnio trochę wysłałam pocztówek z PC i dostałam kilka nowych przesyłek. Na PU tak dawno się nie logowałam, że nie wiem czy pamiętam login :P Zapomniałam o tej stronie :D Muszę zobaczyć co tam słychać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucie, co do tej pocztówki :) Dziękuję za opinię o PU i PC. U mnie właśnie blokada na PC, więc używam tylko PU i jak na razie jestem zadowolona, choć wczoraj otrzymałam z Indonezji nie do końca podobająca mi sie kartkę i chyba mój pies to wyczuł, bo pod moją nieobecność zeżarł jej sporą część :P

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger