środa, 4 stycznia 2017

156. Republic of Singapore

Witajcie w nowym roku, oby był znacznie lepszy od poprzedniego!
Dziś mam dla Was kartkę z Singapuru i jest to off z PU - SGP-944

Welcome to the new year, I hope that it will be much better than the last!
Today I'll show you a card from Singapore. This is the official postcard from PU - SGP-944

Panoramiczny widok nabrzeża Singapuru -  charakterystyczna ikona Singapuru Esplanade, diabelski młyn i 5-gwiazdkowe Hotele / Panoramic view of Singapore Skyline at Waterfront - featuring Singapore's icon the Esplanade, Singapore Flyer and 5-star hotels.


13 komentarzy :

  1. Cudowna, Ty w ogóle zawsze pokazujesz takie perełki, że nic tylko je wieszać na ścianie w ramce, naprawdę hah :D.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wybieram te najładniejsze, przeważnie te ze swapów, które sama sobie wybrałam, więc muszą być ładne :D Choć ostatnio mam szczęście do ładnych kartek z PU :)
      Dziękuję i również życzę pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku !
    Kartka cudowna, można siąść i patrzeć w nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne też tak mam, bo uwielbiam miasta nocą :)
      Spełnienia marzeń w Nowym Roku!

      Usuń
  3. mam wrażenie, że ostatnio dostałam niemal identyczną kartkę, aż będę musiała sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe, w galerii PC czy PU widziałam wiele różnych kartek z tym widokiem, które różniły się tylko ramką lub czcionką.

      Usuń
    2. sprawdziłam, niemal ta sama - widok rzeczywiście ten sam, ale ja mam białą ramkę wokoło i tylko napis Singapore. ciekawe, że akurat ten wzór jest taki popularny :)

      Usuń
  4. Piękna kartka, ja uwielbiam takie z widokiem panoramicznym, a gdy jest miasto nocą - to już w ogóle kosmos! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, uwielbiam miasta nocą :)

      Usuń
  5. Piękny widok! Diabelski młyn można zobaczyć także w wiedniu i Londynie. Znaczki też ciekawe tematycznie. Z Singapuru otrzymałem pocztówkę z PC, ale nadawca zamiast normalnej pocztówki wysłał swoje zdjęcie z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie słyszałam o takim przypadku, aby ktoś otrzymał zamiast pocztówki zdjęcie. Jeśli zdjęcie ładne, to pół biedy ;)

      Usuń
  6. Widok jest NIESAMOWITY. Chciałabym to miejsce podziwiać z takiego miejsca. W nocy właśnie. Choć pewnie i za dnia robi wrażenie. Mam dwie kartki z Singapuru, ale tylko jedną pokazałam na blogu z tego co pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, żeby tak kiedyś zobaczyć wszystkie miejsca ze swoich pocztówek... - marzenia :P

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka