piątek, 23 grudnia 2016

Świątecznie - Christmas cards

Kartka skomponowana przeze mnie i wysłana przez nivea.pl / From me to me.

Od penpalki Marii - uwielbiam tę kartkę :) / From my penpal Maria - I love this card :)

Od Si Yi z Tajwanu / From Si Yi from Taiwan

Od Darka / From Darek

Od Marcina / From Marcin

Od przyjaciółki Justyny / From my friend Justine

Od Moni / From Monia

Wszystkim bardzo dziękuję za piękne kartki. Wszystkie stoją na półce i cieszą mnie od kilku dni.
Niech Wasze serca rozgrzewa słodka magia, którą zawsze przynoszą Święta i niech wszystkie Wasze marzenia się spełnią. Życzę Wam Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego roku!

Thank you all for the beautiful cards. All cards are standing on my shelf and a few days looking at them I am very happy.
May your heart be warmed by the sweet magic that Christmas always brings and may all your dreams be fulfilled. Wishing you a Merry Christmas and a Happy New year!

7 komentarzy :

  1. Ta skomponowana przez Ciebie chyba najbardziej mi się podoba :) Lubię motywy kawy i wszelkiego rodzaju słodyczy :) I ta z liskiem też jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej oryginalna od Moni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć :) Czeskie Boże Narodzenie - cudowna kartka.

      Usuń
  3. Wszystkie ogromnie mi się podobają, ale chyba taki jest właśnie klimat świątecznych kartek ♥ Te Mikołaje, kubki, sniezynki, wszystko.
    Udanego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione nieco dziękuję :) Udanego kolejnego roku!

      Usuń
  4. Bardzo fajną kartkę skomponowałaś :). Pocztówka od Marii mnie rozłożyła, jest przeboska! W szczególności zakochałam się w ty przeuroczym lisku mmm.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne świąteczne pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka