147. Sabah - Malaysia

Witajcie po kilkudniowej nieobecności!

Ostatnio mam dużo spraw na głowie i nie mam, nawet kiedy przysiąść do bloga, ale dziś jest dzień nadrabiania. Post nie będzie zbyt obszerny, ponieważ chcę jeszcze zajrzeć na Wasze blogi, a jest ich sporo, no i za oknem jest taka cudna pogoda, że aż chce się iść na spacer. Na Warmii dziś piękny śnieg, -5°C, przez lekką mgłę przedziera się słoneczko i jest bezwietrznie. Czego chcieć więcej? :)
Dzisiejszą pocztówkę otrzymałam z PU (PC mam zablokowane za zbyt wiele expired postcards :/). Jak tylko zobaczyłam kiedyś kartkę z tej serii, to wiedziałam, że kiedyś taką zdobędę no i jest i do tego off, a nie swap, więc cieszę się jeszcze bardziej.

Hello! I was not there a few days.

Last I'm busy, but today I have a little time for the blog and for you. Outside is such a beautiful weather, so I have to go for a walk. In Warmia still a lot of snow -5 ° C, a fog, but I already see the sun and no wind. What more could you want?


Góra Kinabalu - (4101 m n.p.m.) / Mount Kinabalu - (13,438 ft)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny widok na pocztówce,no i znaczki o ciekawej tematyce. Z Malezji otrzymałem off przedstawiający świątynię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Bardzo lubię pocztówki z tej serii:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inną pocztówkę z tej niezbyt wymiarowej (ale i tak ciekawej) serii. Ten widok jest piękny, co tu dużo pisać :p Nigdy nie byłam na takiej wysokości. Ciekawe, jak to jest! :)
    Mam już trochę kartek z Malezji, ale większości chyba jeszcze na blogu nie pokazywałam. Muszę nadrobić, ale... nie mam pojęcia kiedy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria nie tylko przez piękne widoki, ale właśnie przez swoja niewymiarowość jest taka ciekawa. Musisz koniecznie nadrobić i pokazać światu swoje pocztówki :)

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger