niedziela, 30 października 2016

139. - 141. - Taiwan

Cześć!
Kilka tygodni temu udało mi się wygrać konkurs na fb i dziś pochwalę się pocztówkami, jakie otrzymałam od Si Yi Wang (王偲懿).

Hi!
A few weeks ago I won a contest on fb and today I want to show the postcards that I received.

Piękna jesień w mieście Nantou / Beautiful autumn in Nantou


Pierwsza pocztówka w stylu Gotochi / The first postcard in the Gotochi Style


Pocztówki otrzymałam w tej przepięknej kopercie, z równie pięknymi znaczkami / Cards received in this beautiful envelope with beautiful stamps

7 komentarzy :

  1. Magia, ta pierwsza kartka wymiata!!! Pewnie dlatego, że lubię taką kolorową jesień. No i ta koperta, bardzo mi się podoba :).

    Miłej niedzieli <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż szkoda, że w tym roku nie mamy takiej prawdziwej słonecznej jesieni, jak na tej pocztówce. Za oknem na zmianę deszcz i wiatr :/
      Dziękuję i Tobie również życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Piękne pocztówki, szczególnie ta w stylu Gotochi. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratuluję wygranej. Podobają mi się znaczki, szczególnie ten z tą parą. Jesień na pierwszej pocztówce niczym w Polsce! Choć słyszałam, że w tym roku jest jednak bardzo deszczowo i szaro, zamiast złoto. Gotochi oczywiście na tak. Lubię te kartki, są ciekawym urozmaiceniem kolekcji :)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również i mi najbardziej podoba się znaczek z parą. W tym roku pogoda jest makabryczna. Jesień jest zimna, mokra, szara i smutna, chyba odgryza się za poprzednie 2 lata, kiedy było ciepło i słonecznie.

      Usuń
  4. Z Tajwanu mam chyba najdziewniejsze pocztówki :D Czasem są to zwykłe turystyczne, a czasmi tak pomysłowe, że nie wiedziałam, że tai istnieją. Raz dostałam jako dodatek do normalnej kartki taką malutką jak 1/4 zwykłej pocztowki i też miała miejsce na adres i znaczek :D Gotochi są ciekawe, chociaż nie zbieram jakos specjalnie to dostałam kiedyś jedną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Tajwanie mają masę przeróżnych pocztówek, więc mają w czym wybierać no i dzięki temu my mamy w czym wybierać :)

      Usuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka