127. Hello autumn! - toscana


No i mamy jesień. Lubicie jesień? Ja lubię, ale taką ciepłą i słoneczną - zapewne jak 100% lubiących. Mało kto lubi zimno i deszcz, no chyba, że siedzi się w domu i nigdzie nie wychodzi, w kominku huczy ogień, na stole leży książka i stoi gorąca czekolada, a obok czeka wygodny fotel i psiak zwinięty gdzieś przy nogach - marzenia ;) I nawet sówka z baneru od dziś jest w jesiennej odsłonie.

Dziś pokarzę pocztówkę, którą otrzymałam od Kasi z bloga: Moje pocztówkowe podróżowanie, za udział w konkursie. Dziękuję raz jeszcze!

Well, we have autumn. Do you like autumn? I like, but such a warm and sunny - probably as 100% lovers. I think that nobody likes the cold and the rain, unless you sit at home and not go anywhere. I dream of a warm fire in the fireplace, a good book and hot chocolate, a comfortable chair and my dog curled up somewhere in my legs ;)
Today I will show a postcard I received from Kasia. Thank you once again!


Piękne jesienne kolory Toskanii / Beautiful autumn colors of Tuscany

8 komentarzy:

  1. Boże, ten jesienny mix tak mi ocieplił serducho. Osobiście bardzo lubię jesień, najlepiej tę kolorową. No i sezon na sweterki się zaczyna :). A Toscana? Rewelacyjna <3! Chyba każdy by chciał taką kartkę w swojej kolekcji :P. Pozdrawiam gorąco, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również oczarował ten mix :) Tak sweterki wychodzą z szafy, ale w sumie tego lata sezon na polarki i softshelle był na bieżąco, ponieważ było wiele chłodnych dni.
      Pozdrawiam cię również :)

      Usuń
  2. Mix zdjęć jest cudowny. Cieplej robi się od razu na serduchu. Lubię jesień, ale taką naszą polską, złotą, a niestety tu w Niemczech raczej nie mam co na taką liczyć z tego co słyszałam i co widzę obecnie. Akurat dziś świeci słońce, ale wciąż jest zielono. Za to jak spadnie deszcz to już zapewne tak będzie padał, padał i padał. Nie przepadam za sweterkami i bardzo rzadko w nich chodzę, ale uwielbiam jesienną atmosferę z książką, kocem, fotelem, gorącą czekoladą i świeczkami :)
    Pocztówka jest cudowna! Ma piękne kolory, kompozycję i w ogóle biała ramka, nazwa, wszystko idealne :) Aż chciałoby się taki obrazek zobaczyć na żywo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i w Niemczech doświadczysz naszej Polskiej złotej jesieni, a deszcze niech jeszcze poczekają ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ciekawa i oryginalna ta Twoja pocztówka z Toskanii! W pełni oddaje sielskość i bajkowy charakter tej włoskiej krainy. Ja również otrzymałem od Kasi pocztówkę z owianej tajemniczością Toskanii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Just gorgeous. I want to step into the postcard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think exactly the same. Thank you Maria for your visit.

      Usuń
  5. Uwielbiam jesień dopóki jest ciepło :) Kiedy pada to już nie :P Lubię jak jest kolorowo, liście spadają, no ale do tego musi być pogoda! Pocztówka z Toskanii super! Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger