119. - 122. Polska

Dzień dobry!

Mamy niedzielny poranek, jest ciepło i niebo zaczyna się rozpogadzać, więc cóż chcieć więcej?
Przygotowałam dziś 4 piękne pocztówki z mojej polskiej kolekcji, bo choć kolekcjonuje przede wszystkim zagraniczne kartki, to mam również kilka niespodziewajek i spodziewajek z kraju.

1. Od Grzegorza - Tatry - Gęsia Szyja.



2. Od Kazika - Sandomierz.



3. Od Gosi - Szwajcaria Żerkowska, o której po raz pierwszy usłyszałam, dzięki tej pocztówce <3




4. Od Grażyny - Zielona Góra.



Na koniec życzę Wam Kochani miłej niedzieli!

9 komentarzy:

  1. Widoki na 1 i 4 pocztówce mogłem podziwiać w naturze:)Zielona Góra chlubi się bogatymi tradycjami winiarskimi, ale obecnie w Zielonej Górze nie ma winnic, poza symboliczną plantacją przy palmiarni. Warto wstąpić tam do kawiarni wśród egzotycznej roślinności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w żadnym z tych miejsc jak dotąd nie byłam, więc wszystko jeszcze przede mną. Dziękuję za podpowiedź, na pewno zajdę do tej kawiarni, jeśli tam kiedykolwiek trafię ;)

      Usuń
  2. Piękną mamy tą naszą Polskę. :) Mój numer jeden to Sandomierz - lubię pocztówki w tym stylu. Owocnego w pocztę tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak wiele pięknych zakątków, że chyba życia nie starczy ich zobaczyć, a gdzie jeszcze Europa i reszta świata... Pocztówka z Sandomierzem również i mi bardzo się podoba :)

      Usuń
  3. Piękne kartki :) znaczki równie piękne :)
    pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki są super, łącznie ze znaczkami, ale jak dla mnie wygrywa pocztówka numer jeden :D! No po prostu jest rewelacyjna. W ogóle lubię kartki z gór. Pamiętam, jak byłam na wycieczce w podstawówce, wróciłam z masą kartek, w tym właśnie z gór :D! Mam gdzieś Giewont, Morskie Oko itp. Dobrze, że wtedy już myślałam o takich pamiątkach z wycieczek :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. również i ja nigdy wcześniej nie słyszałam o Szwajcarii Żerkowskiej, ale patrząc na zdjęcie stwierdzam, że z pewnością spodobałoby mi się to miejsce. kartka z Zielonej Góry również jest nietypowa, niby z miasta a jednak miasta nie ma, zamiast tego winnica.
    przepiękne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa nazwa w Tatrach- Gęsia szyja :)
    Znaczki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki piękne, szczególnie 1 i 2 <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger