109. - 112. Walia

Cześć!

Tak wiem, ostatnio dosyć nie po drodze mi do bloga, ale i pogoda była taka, że żal było siedzieć w domu. Starałam się również o nową pracę (zobaczymy co z tego wyjdzie) oraz sprawy prywatne (ktoś mi bliski zaginął, a po kilku dniach niestety skończyło się tragicznie :/) i to wszystko odciągnęło mnie na dobre od komputera i internetu.
Od przedwczoraj pada, więc wzięłam się za nadrabianie zaległości. Najpierw post, a później Wasze blogi.

Dziś aż 4 pocztówki, które wygrałam w konkursie u Lenki z bloga: swiatpocztoweklenki.blogspot.com. Współorganizatorem konkursu był Tomasz, od którego to właśnie przyszły kartki. Tematem konkursu były zamki Walii i właśnie to one widnieją na poniższych pocztówkach.

1. Criccieth Castle




2. Beaumaris Castle 


3. Caernarfon Castle


4. Harlech Castle


Która pocztówka podoba się Wam najbardziej? Mi osobiście ta pierwsza, ale największe wrażenie robi na mnie Zamek Beaumaris z pocztówki nr 2.

13 komentarzy:

  1. Lubię zamki, lubię Walię a do tego wszystkie pocztówki są ładne, że nie umiem wybrać tej naj. Wszystkie cztery mi się podobają. Gratuluję wygranej :)
    Trzymam kciuki, żeby z pracą wszystko dobrze wyszło, też mam nadzieję w lipcu zmienić swoje miejsce pracy. Zaś co do zaginięcia jest mi przykro, ślę mocne uściski żeby chociaż tak choć troszkę wesprzeć na duchu. Gorąco i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wszystkie słowa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przedostatnia pocztówka baaaardzo przypadła mi do gustu! Zamek jest świetny. W ogóle kartki z zamkami w większości przypadków są ciekawe i ładne. Gratuluję wygranej :)
    Trzymam także kciuki za tę nową pracę! Przykro mi z powodu sytuacji z zaginięciem i również ja przesyłam gorące uściski, aby choć trochę wesprzeć na duchu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dostałam ciekawą kartkę z zamkiem z Krymu, niedługo ją pokarzę. Tu się z Tobą zgodzę, przeważnie pocztówki z zamkami są ładne.
      Dziękuję za tyle miłych słów.
      Ściskam!

      Usuń
  3. Wszystkie pocztówki są świetne!! Zgodzę się z Kingą że większość pocztówek z zamkami są ciekawe i ładne ;) bardzo je lubię ;)
    Gratuluje wygranej! również 3 mam kciuki za nową pracę! ;) również jest mi przykro z powodu zaginięcia:( Trzymaj się ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pocztówki, ale moje serce skradła ta pierwsza, po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S- Zapraszam do siebie na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te zamki! Mam nadzieję, że uda mi się je kiedyś zobaczyć. c: Jeśli chodzi o Wielką Brytanię, to jak na razie widziałam tylko kilka w Kornwalii, ale że mam słabość do zamków, to z chęcią pojechałabym też obejrzeć te walijskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi że tyle ciężkich momentów Cię spotyka... Mam nadzieję, że wszystko jakoś się ułoży. Trzymam kciuki za nową pracę :)
    Co do pocztówek to... wszyscy wiedzą że my uwielbiamy zamki! Żałuję bardzo że nie byłam nigdy w Walii ani Irlandii bo tam są takie piękne! A najbardziej marzy mi się pojechać do Szkocji i zobaczyć tamtejsze zamki :) W każdym razie ja też nie jestem w stanie wybrać najładniejszej kartki bo jeśli chodzi o zamki to wziełabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci kochana ;) O tak te Wyspiarskie zamki są nie dość, że piękne, to mają również swój klimat. Do tych naszych z północy Polski jestem już chyba przyzwyczajona i nie robią na mnie już wrażenia.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger