piątek, 1 stycznia 2016

Japonia

Witajcie w nowym roku! Wstaliście już, czy tylko ja jestem rannym ptaszkiem i piję już kawę?

Dziś przedstawiam Wam pocztówkę z Japonii, jest to nowy kraj w mojej kolekcji i jest to off z PC. Chyba nie muszę mówić, że bardzo, a to bardzo podoba mi się ta pocztówka. Niestety nie mam pojęcia co dokładnie przedstawia, poniewasz wszystkie napisy z tyłu są w języku japońskim. Dostałam ją od Shino, a dotarła do mnie z Tottori.


謹賀新年!- Co po japońsku znaczy Happy New Year! Od siebie życzę Wam pomyślności, wielu chwil radości, spełnienia marzeń i żeby Was nikt nie denerwował ;)

16 komentarzy :

  1. Przepiękna pocztówka! Uwielbiam Japonię i chętnie bym przygarnęła tę pocztówkę;)
    Być może jest to świątynia Kofuku-ji w Narze, choć pewna nie jestem :p
    Również szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! :) Ja w Nowym Roku już o 8 byłam na nogach. Mam nadzieję, że przez cały rok uda mi się tak wcześnie wstawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy na szczęście nie miałam problemów ze wstawaniem, ale ostatnio zaczynam zauważać u siebie coraz większy z tym problem. Chyba się starzeje, w końcu już prawie 30-stka na karku :P

      Usuń
  3. Z Japonii zwykle miałem szczęście do ładnych kartek. Ta jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie Japońskie klimaty :) Pocztówka jest piękna i sama bym chciała taką mieć! Na szczęście mam przyjaciółkę, która wybiera się do Japonii, więc istnieje szansa, że ja również powiększę swoją kolekcję o te cudowne państwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka ! :)
    Ja w Nowy Rok wstałam przed 11,bo byłam na rynku pod ratuszem,gdzie niestety bardzo zmarzłam :/
    A palce tak miałam spuchnięte,że nie czułam w domu gorących grzejników :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa pocztówka, typowa dla Japonii. Niedawno otrzymałem PC pocztówkę z Hokkaido, ale wysłaną z Hongkongu. Z japońskiego znam tylko 'sayonara'.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten widoczek! Mam słabość do świątyń japońskich... ;w;
    Jeżeli chcesz, to możesz podesłać mi opis pocztówki, postaram się odczytać. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie trudno, zdjęcie robione telefonem nie łapie ostrości i się rozmazuje, więc nie rozczytasz, a przepisywanie to raczej odpada :P

      Usuń
  9. Śliczna kartka! Bardzo podobają mi się Japońskie kartki (i widoki) i chętnie bym się wymieniła za więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i ja. Szukam kogoś do większej wymianki, ale jak na razie bez rezultatów.

      Usuń
  10. Uwielbiam japońskie pocztówki! Ta także ma coś w sobie takiego miłego dla oka :).

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka