10 komentarzy:

  1. Oj tak, ta kartka przedstawiająca Polskę z serii GF jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko mi zdecydować którą GF Poland lubię najbardziej. Każda ma coś w sobie i myślę że pokazuje coś charakterystycznego dla Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ta pocztówka jest śliczna! Widok bardzo polski, przynajmniej jak dla mnie :) Mnie też ciężko wybrać, która GF Poland jest najlepsza. Ogólnie ta seria mi się podoba i uważam wszystkie za równie atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ta wersja podoba mi się najbardziej, choć do pierwszej (z jeziorem) też mam lekki sentyment :) Ja swoje GF Poland dostałam hm.. całkiem niedawno - po otrzymaniu kilkudziesięciu zagranicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię właśnie tę i jest moją ulubioną polską GF. Bardzo żałuję, że nie ma teraz innych, nowych, ponieważ wówczas łatwiej by było się wymienić z jakieś inne GF ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ,również ją kiedyś dostałam. Może kiedyś uda mi się zebrać całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i życzę zebrania całej kolekcji ;)

      Usuń
  7. Z polskich zdecydowanie tylko i wyłącznie podoba mi się ta fioletowa z jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej kartki nie mam jeszcze w kolekcji! Moim zdaniem z polskich GF to najładniejsza jest z jeziorem w tle. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, dla mnie to również najładniejsza polska kartka z tej serii :3 Ze zbożem tez jest okej, ale już nie ma takiego klimatu, a Mazury jakoś kolorystycznie nie przypadły mi do gustu :c

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger