czwartek, 14 stycznia 2016

87. Michigan

Policzyłam w końcu swoje pocztówki, choć nie jest ich jeszcze dużo, to jakoś nie mogłam się do tego zebrać. Mam ich dokładnie 99 i jestem bardzo ciekawa jaka będzie ta z nr 100. Kilka jest w drodze, więc wiem, co mniej więcej ma do mnie przyjść, ale zobaczymy, która przyjdzie pierwsza. Na blogu przedstawiam Wam dziś nr 87, to znaczy, że mam jeszcze kilka w zanadrzu.

Kolejny stan z US, tym razem Michigan. Pocztówka wysłana z małej miejscowości o nazwie Bannister, o której w interenecie się tylko wspomina, że istnieje. Dostałam ją od tamtejszej drużyny skautek, a dokładnie od: Aleva, Macy, Ashleigh, Saige, Kaylyn, Jenna, Sophia, Allie i Skylar. Jest to swap z fb.


12 komentarzy :

  1. Hej, zalozylam wczoraj blog, serdecznie zapraszam, cos w stylu pamietnika, ale moje zakrecone perypetie powinny Cie zainteresowac.
    www.dama-nieidealna.blogspot.com
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą serię pocztówek, ale jeszcze nie mam żadnej z nich w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. żebym to jak tam swoje wrzucała na bieżąco to byłoby piękne... :D za to trzymam kciuki, aby setna pocztówka była przepiękna i godna tej okrągłej liczby.

    sama pocztówka mi się niespecjalnie podoba, bo nie lubuję się w tym typie, ale gdyby i dla mnie to był kolejny stan do kolekcji to wyjątkowo bym się z niego cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Mam nadzieję, że setna pocztówka przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta seria kartek i chciałabym mieć ich więcej, a nie jedną! :D Marzyłoby mi się zebrać ze wszystkich stanów, ale podejrzewam, że w moim przypadku to niemożliwe ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby duże wyzwanie, zapewne do zrealizowania, ale z nakłądem i czasowym i finansowym.

      Usuń
  6. Ja również trzymam kciuki, aby ta setna była wyjątkowa! :) Bardzo ładna pocztówka, mimo, że nie ma widoku to chętnie dodałabym taką do swojej kolekcji :) Okrągły znaczek, bardzo niespotykane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tego typu mapki stanów USA! Muszę się w końcu zabrać za zbieranie ich, bo ostatnio "Greetings from..." za bardzo mnie wciągnęły... (* ̄▽ ̄)
    Znaczek też super! Mam świąteczny, ale z 2014 roku, stroik z 2013 jest chyba nieco ładniejszy (。◕ ∀ ◕。)
    Czekam na setną! x3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbieram mapy Stanów, jeszcze trochę mi brakuje.Podobnie jak kapotole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapki stanów są świetne i chciałabym zebrać wszystkie :D ale to raczej długodystansowa myśl i nie pierwsza w kolejce, dlatego zadowolę się po prostu kartką z każdego stanu. Nie musi być to mapka :)
    Trzymam kciuki za piękną setną pocztówkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta pocztówka, ponieważ zawiera mapkę i symbole stanowe. W swojej kolekcji jeszcze nie mam Michigan.

    OdpowiedzUsuń
  11. W Michigan mam rodzinę! Tzn. miałam, ale czy nadal, tego nie wiemy - kontakt urwał się jakiś czas temu. Babcia korespondowała z nieznaną mi osobiście ciocią, no i niestety z niewiadomych przyczyn od już dłuższego czasu nie mamy od naszej rodziny żadnych wieści. Szkoda, mogliby wysyłać mi kartki hah :D.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka