poniedziałek, 14 grudnia 2015

Tym razem Polska - Sunrise in Stołowe Mountains

Witajcie!
Dzień powitał mnie zimnem i resztkami śniegu, które pozostały po wczorajszej zadymce. Padało pół dnia i już prawie nic nie widać. Oby chociaż na Święta trochę spadło, bo bez śniegu Boże Narodzenie jest mało świąteczne. Moja penpalka z Nowej Zelandii ostatnio pisała, że zrobiła się piękna wiosna i zaczyna sadzić roślinki w ogródku. Tam to dopiero jest mało świątecznie - dla nas, oni przecież mają tak zawsze i są do tego przyzwyczajeni.

Przejdźmy do dzisiejszej pocztówki, która przywędrowała z Bydgoszczy od Kahlan czyli Agnieszki. Otrzymałam ją za rozwiązanie zagadki Zgadnij gdzie to! na forum: postcrossing.houseofpostcards.pl
Pocztówkę Stołowe Mountains posiadam na wymianę, ale w swojej kolekcji otrzymanych jeszcze jej nie miałam, a bardzo chciałam mieć i w końcu jest :) Dziękuję Agnieszko. 


Trzymajcie się ciepło i nie szalejcie z przygotowaniami do Świąt ;)



9 komentarzy :

  1. przepiękna pocztówka, faktycznie warto ją mieć w kolekcji, ale to jeszcze przede mną

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio dostałam tę kartkę i bardzo się z niej cieszę, bo wygląda niesamowicie klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta pocztówka! Po ostatnich zakupach mam ich kilka czystych i na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na skanach czy zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok na pocztówce! Szkoda, że jeszcze nie byłem w Górach Stołowych:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zachody słońca na pocztówkach! Ten jest wyjątkowo piękny :) Pocztówka jest magiczna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tylko deszcz, a wczoraj to w ogóle lało.
    Zachód słońca na kartce piekny. Aż zatęskniło mi się za ciepłymi wieczorami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za piękna pocztówka! Ten zachód słońca jest magiczny :) gratuluję takiej zdobyczy i wygranej w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez żadnych wątpliwości - to chyba najpiękniejsza, górska pocztówka, jaką kiedykolwiek widziałam! Przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... Jestem pewna, że komentowałam ten post, ale musiało mi się to jednak przyśnić ;) Bardzo się cieszę, że kartka bezpiecznie dotarła i Ci się podoba - też ją bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka