niedziela, 27 grudnia 2015

The Holy Land

Witajcie po świętach! Dziś mam dla Was 3 kartki z wymiany fb z Amirem. W sumie pocztówki te są można powiedzieć, również nieco świąteczne, w końcu pochodzą z państwa, w którym narodził się Jezus. Pocztówki przybyły z miejsca o nazwie Nazerat Illit - tłumacząc na polski oznacza to: Górny Nazaret. Jest to miasto położone w Dystrykcie Północnym w Izraelu. Jest ważnym ośrodkiem przemysłowym, biznesowym i administracyjnym Dolnej Galilei. Ze względu na dużą populację rosyjskich Żydów jest jednym z najważniejszych ośrodków „kultury rosyjskiej” w kraju. Ściśle związane z sąsiednim arabskim miastem Nazaret. Jest częścią obszaru metropolitalnego Nazaretu.




I jeszcze znaczki z koperty. Ten z lewej przedstawia Synagogę Peki'in, a ten z prawej Tel Aviv - globalne miasto.


Mi osobiście najbardziej podoba się ostatnia pocztówka przedstawiająca Jeruzalem nocą, a Wam któraś przypadła do gustu?

9 komentarzy :

  1. Piękne pocztówki. Mnie najbardziej podoba się pierwsza.
    Ja jeszcze nie mam kartki z Izraela. Dawno temu próbowałam się umówić na swap z kilkoma osobami, ale niestety nikt mi nawet nie odpisał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pocztówki :) mnie szczególnie spodobała się ta druga, jest piękny widok na niej. Mam tylko jedną kartkę z Izraela. Aaa i ten znaczek po prawej jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pocztówki są ładne, ponieważ przedstawiają panoramę miast. Z Izraela nie mam żadnej pocztówki, z tego regionu tylko z Jordanii, ale kupioną w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są rzeczywiście piękne. Otrzymałem tylko jedną kartkę z Izraela nota bene przedstawiającą też Jerozolimę. Ale Betlejem jest unikatowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowe pocztówki! Do mnie najbardziej przemawia druga, śliczne miasto i wspaniały pomysł z fragmentem Pisma Świętego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, aż ciężko zdecydować się która ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza kartka jest cudowna! Oczywiście wszystkie mi się podobają, ale ta pierwsza ma w sobie to "coś" i bardzo chciałabym ją mieć u siebie! Aż muszę zapisać zdjęcie i może kiedyś uda mi się za nią wymienić z kimś! Gratuluję takich zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wymieniałam się z Amir Wine Einav na fb, możesz spróbować. Lubi wymieniać się na większą ilosć pocztówek ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładne kartki, ciężko mi powiedzieć, która najbardziej mi się podoba :). Super, że trafiłaś na taką fajną wymianę!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka