środa, 23 grudnia 2015

Świątecznie

Pierniki upieczone, pierogi i uszka ulepione, prezenty już czekają pod choinką więc czas pokazać kilka świątecznych pocztówek.

Pierwsza dotarła do mnie z Bawarii od Julii i jest to pocztówka z PC.


Kolejna od przyjaciółki Justyny, przywędrowała ze Szczytna.


I jeszcze 3 fb swapy. Pierwszy z Rosji od Елена (Eleny), drugi z Białorusi od Оксана (Oksany), a trzeci z Kanady od Heather.




Niech Wasze serca rozgrzewa słodka magia, którą zawsze przynoszą Święta, i niech wszystkie Wasze marzenia się spełnią. Życzę Wam Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego roku. 
- Joanna 

8 komentarzy :

  1. Piękne pocztówki, szczególnie 2 i 3. A ta z Rosji to właściwie jest z okazji Nowego Roku.
    Ze staropolskim Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale jest tak mocno świąteczna, że wstawiłam ją razem z innymi ;)
      I dziękuję, Tobie również Merry na Christmas ;)

      Usuń
  2. A mi chyba najbardziej podoba się nr 4 :) Taka estetyczna i hm... "na czasie". Choć oczywiście 2 i 3 są również świetne - bo to właśnie z tym co one przedstawiają kojarzą mi się Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pierwsza wygrywa, geometryczny Mikołaj jest uroczy :) Dziękuję za życzenia i Tobie również wesołych, magicznych, zdrowych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i pięknych kartek w nowym roku! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kartki z Mikołajem! Więc druga wygrywa! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kartki z Mikołajem! Więc druga wygrywa! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Keep Calm oraz ta ostatnia cynamonowa - obie skradły moje serce <3!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka