USA - New Hampshire

Kolejna pocztówka z mojej kolekcji stanowej US. Tym razem od Jamesa z Bretton Woods. Podoba mi się, ponieważ przedstawia ładną słoneczną jesień, nie taką, jaka jest teraz za moim oknem :/

New Hampshire jest jednym ze stanów Nowej Anglii, leży w północno-wshodniej części kraju, nad Atlantykiem. Stolicą stanu jest Concord.

Pocztówka przedstawia kryty most na rzece Swift (Saco), który znajduje się pomiędzy Conway a Passaconway, niedaleko miasta Albany. Został zbudowany w 1858 roku i ma około 36 metrów długości.


Są też ładne i ciekawe znaczki:

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa! Jeszcze nie miałam okazji przejść/ przejechać przez drewniany zakryty most :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka troszkę nie w moim stylu, ale za to znaczki ładne :) Na pierwszy rzut oka myślałam, że to jakiś wielki garaż, a nie most :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nawet mi się podoba ta pocztówka, faktycznie jest jesienna i pasuje do tej pory roku. Lubię tego typu mosty, kojarzą mi się z amerykańskimi filmami :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger