sobota, 17 października 2015

Nowe pocztówki z postrabbit.pl

9 października obchodziliśmy Światowy Dzień Poczty i Znaczka Pocztowego oraz Międzynarodowy Dzień Pisania Listów. Skuszona obniżkami cen w internetowych sklepach z pocztówkami postanowiłam coś zamówić i uzupełnić braki.

Tym razem padło na postrabbit.pl. Był to mój pierwszy zakup w tej firmie i na pewno nie ostatni, jestem bardzo zadowolona z zakupu. Sklep jest chyba dość nowy, ponieważ dopiero niedawno na niego trafiłam.


Przesyłkę nadano we wtorek, a do mnie dotarła w piątek. Dostawa kosztuje tylko 5 zł - nigdzie taniej nie widziałam. Pocztówki są bardzo dobre gatunkowo i ładne dla oka. Mają piękne kolory. Stwierdzam, że są ładniejsze niż na zdjęciach ze strony internetowej.


W prezencie dostałam 2 pocztówki: pustą z kompasem i jesienną z wypisanymi pozdrowieniami - to było bardzo miłe. Tą drugą pochwalę się przy kolejnym wpisie.


W następnym tygodniu moje kartki powędrują m.in. do Londynu i mam nadzieję, że ich nowi właściciele będą równie oczarowani jak ja.

3 komentarze :

  1. Znam ten sklep i ich pocztówki, jednak jeszcze nic z niego nie zamawiałam. Podobają mi się ich górskie pocztówki, które ostatnio jakoś dodali oraz ta z kompasem jest urocza - mam słabość do kompasów i wątków geograficzno - podróżniczych na kartkach. Miłe, że dorzucili kartki i jedna z nich była wypisana, bo przecież to świetna pamiątka :) Myślę, że adresaci będą zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te górskie pocztówki są przepiękne, a zdjęcia nie oddają nawet połowy tego piękna. Mają cudowne kolory. Ja harcerka od 20 lat, podróżniczka tak trochę, również uwielbiam kompasy i mapki.

      Usuń
  2. Jeszcze nie korzystałam z tego sklepu, ale już nieraz o nim słyszałam i może się skuszę na zakupy w nim :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka