London - wymiana pocztówek

Od dwóch dni za oknem wisi mgła, która konsystencją przypomina mleko brrrr, a była taka ładna słoneczna jesień. Została tylko jesień, zimna i wilgotna. W takie dni niespodzianki są o niebo milsze niż kiedykolwiek. Tak było i dziś, kiedy zajrzałam do swojej skrzynki. Oprócz 3 ulotek od politków (a jakżeby inaczej), znalazłam również kopertę z 4-rema pięknymi pocztówkami z Londynu i bonusem: mapką Big Bus Tours. Był to umówiony swap z Gosią i jej synem Pawłem, który zbiera pocztówki.

Poniżej moje zdobycze:

  • piękny Big Ben w srebrnej obwódzce (na dole napis London)
  • Buckingham Palace
  • purpurowa pocztówka to Londyn w nocnej wersji
  • i czarno-biała z czerwonymi elementami - najbardziej znane Londyńskie motywy


Pocztówki z Londynu są chyba jednymi z najbardziej wyczekiwanych przez postcrosserów. Ja już swoje mam, a Wy? 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! Ja mam już mnóstwo. Jeszcze nie wszystkie pokazałam u siebie na blogu. Mam dużo zamków z innych części Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pocztówki :-) Ja mam z Londynu o ile mnie pamięć nie myli 3 pocztówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam około 6 pocztówek z Londynu, w tym dwie są takie same. Nie powiedziałabym jednak, że wyczekiwałam kartki z tego miasta. Bardziej wyczekiwany jest u mnie Nowy Jork! Bo w sumie to tak popularne miejsce w Stanach Zjednoczonych, a ja nadal nie otrzymałam z nim pocztówki... dziwne aż.
    Najbardziej podoba mi się z Big Benem, no i ta mapka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Któż nie wyczekuje Nowego Jorku? Ja równie mocno jak Ty :)

      Usuń
  4. Kartka w srebrnej obwódce jest piękna! Ja mam tylko jedną kartkę z Londynu, przedstawiającą mapę napadów Kuby Rozpruwacza, więc jak dla mnie nic szczególnego. No i jeszcze jedną, ale wysłaną z Polski. Ale z racji tego, że zbieram kartki wysłane z kraju pochodzenia, to właściwie tak jak bym jej nie miała...
    Ciągle marzę o kartce z londyńskim piętrowym autobusem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć w swojej kolekcji pocztówkę z Big Benem i czerwoną budką telefoniczną. Muszę się na poważnie zabrać za poszukanie osoby do wymiany za takie pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger