Konkurs na dobry początek

Choć dopiero zaczynam swoją przygodę z pocztówkowym blogiem, to postanowiłam zrobić mały konkurs na dobry początek. To również mój sposób na rozreklamowanie się nieco w sieci ;)

Już napewno zadajecie sobie pytanie co jest do wygrania? Już śpieszę z odpowiedzią:

  • 8 pocztówek (2 z Londynu, 2 z postrabbit.pl, 1 z postallove.pl, 1 warmia-mazury, 1 z miasta, które znajduje się niedaleko mojej miejscowości - Bartoszyce i 1 nie do końca pocztówka - bardziej kartka, gdyż jest składana z dołączoną kopertą - to ta z kociakiem),
  • niebieski notatnik z Big Benem,
  • pięknie pachnące świece-podgrzewacze o zapachu czekoladowo-migdałowym szt. 6,
  • i słodkości :D

Co zrobić aby wziąć udział w konkursie? Niewiele!
Wystarczy w komentarzu zgłosić chęć udziału w "konkursie". Konkurs trwa do 30 października. 31 października (w Halloween ;) ) wylosuję zwycięzcę i poproszę go/ją o kontakt mailowy. Jeśli w ciągu 3 dni osoba się nie zgłosi, zrobię kolejne losowanie i kolejne, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Nie musisz mnie obserwować, ale było by mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych. 

Zapraszam wszystkich do zabawy. Powodzenia!


31 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :) Bardzo mi się podobają kartki oraz notesik z Big Benem. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać.
    Pozdrawiam! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie wezmę udział w konkursie i trzymam kciuki za bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie wezmę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, świetny konkurs! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chętnie wezmę udział :3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ! Zgłaszam! Ekstra konkurs! Ta smocza pocztówka jest świetna <3
    informacje wstawiam u siebie - http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się podoba, podobne są bardzo rzadko spotykane. Dziękuję za wstawienie informacji. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ja także bardzo chętnie wezmę udział, bo nagrody są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także chętnie wezmę udział :) A Londyn ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie, bo wciąż mam dylemat, czy kontynuować prowadzenie bloga: http://trampkowapoczta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja również się zgłaszam i mam nadzieję, że konkurs będzie wspaniałym początkiem blogowej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  14. Ja bardzo chętnie wezmę udział. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Również zgłaszam chęć udziału :) Konkursy na rozpoczęcie to dobra rzecz :D Sama również próbuje się nieco zareklamować i chyba również zrobię konkursik, także zapraszam do siebie w razie czego :)
    Asia miejscasmakizapachy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się zgłoszę :) zaobserwowałam Cię i dodałam informację na blogu -> http://postcrossinganiszon.blogspot.com/ :) Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zgłaszam :) Dodałam Cię do obserwowanych i dodałam banerek z konkursem u siebie :)
    Zapraszam: http://ratri-world.blogspot.com/
    Sama jestem na bloggerze od niedawna, ale życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zajrzałam i zaobserwowałam ;)

      Usuń
  18. Dzięki temu konkursowi właśnie zajrzałam na Twój blog. Na pewno będę tu zaglądać.
    I z chęcią zgłaszam się do konkursu :).

    Pozdrawiam!
    december-everyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tu zajrzałaś, ja również odwiedzę Twój blog ;)

      Usuń
  19. Jeszcze ja się zgłaszam :-) Zaobserwowałam już wcześniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się zgłoszę :) i chętnie zostanę obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania i dziękuję za każdy komentarz :)
Thank you for every comment :)

Copyright © 2014 Postcards from ... , Blogger